Brynja; -design av Hélène Magnússon

sette seg på huska med en kaffekopp og dingle litt med beina....

sette seg på huska med en kaffekopp og dingle litt med beina….

Til tross for at sommeren har vært det man kan karakterisere en fantastisk «strikkesommer» har jeg ikke strikket ferdig altfor mye, -for å si det sånn! Joda, -jeg har hatt noe på pinnene, men det har liksom gått så smått, -på en måte, om du forstår.

strikkesommer

strikkesommer

En smule stolt og litt glad ble jeg derfor da, jeg fikk strikket ferdig denne Brynja, -som jeg har siklet etter i flere år, bare fordi den er så vakker, synes jeg. Rett og slett nydelig. Utfordringen ble å finne riktig farge, (les her…-så ser du at undertegnede faktisk ikke har gått fullstendig i bloggtørka) -blant annet. Ja Ja-jeg er uansett godt fornøyd med mitt fargevalg, og Lett Lopi er fremdeles et fantastisk godt garn, bare så det er sagt. Nå ønsker vi oss fortsatt litt mer GOD STRIKKESOMMER, eller hva?

Oppskrifta finner du på Ravelry, -om du også har lyst til å strikke:-)

Brynja  av Hélène Magnússon

Brynja av Hélène Magnússon

2 tanker om “Brynja; -design av Hélène Magnússon

Legg igjen en kommentar