Strikket Sommershorts

Se her:

Hva min kjære mor har strikket til meg!

En Shorts

som jeg var snar til å prøve på

(så lenge sola skinte i går)

PT Design nr. 1636

Garn: Petunia

200 eller 250 g av bunnfargen

50 g av hver av de to mønsterfargene

På den korteste buksen til venstre er fargefordelingen slik :

100 eller 150 g av farge nummer en

100 g av farge nummer to

50 g av farge nummer tre

I min villfarelse hadde jeg på forhånd nok

hatt et snev av håp om

at med den nye shortsen

og rompa mi i

ville den bli

like lekker som modellen sin

(-det er jo slikt reklamen lover, ikke sant?)

Men det ble den nok ikke nei

Iallefall ikke helt av seg selv

Men det dr…. jeg i

ettersom det nye benplagget er både deilig og fint

Denne vil jeg bruke alle varme sommerdager

Når høsten og vinteren kommer

Strikker vi en i ren og varm deilig ull

uten noe mer dilldall og tull !!!

Legg igjen en kommentar

