Overveldende Respons

Tusen Tusen Hjertelig Takk for Overveldende Superhyggelig Respons etter gårdagens Norge Rundt. Fantastisk Rett og Slett at så uendelig mange fikk sett og at dere i tillegg har gitt så umåtelig god respons. Ser ut som vi har greid å mobilisere hele strikkefolket. Og hva er vel bedre enn det?

Om du ikke fikk sett det, eller ønsker du å se på en gang til så kan du klikke og kikke her…..

Ellers er det bare nok en gang å si: Tusen Hjertelig, til alle som har sett og sendt meldinger og delt på SMS og Twitter og FaceBook Dere er Gull Verdt og ønskes alle ei Hærlig Hælg:-)

#nåmåjegjobbelittjeg

kan ikke bare sitte å se

på seg selv på TV

hehe…

6 tanker om “Overveldende Respons

  1. Da var jeg så heldig at jeg kunne se dette i utlandet også – ikke alt på nett-TV vises men strikkeriene dine på Norge Rundt fikk jeg se. Alle tiders……

  2. heihei!!!

    så bra og hyggelig innslag!!! er så enig med deg i det du sier og særs viktig at ungdommen må ivareta strikke/hekle og hånarbeids tradisjonene 🙂

    ønsker meg min egen min-design-strikk garn og syssel-sted en gang 🙂 heier på deg for din kreativitet, inspirasjon, engasjement og lidenskap for garn, strikk og hekling!! det er riktig så fin en kunst :))

    klem
    arrnhild

  3. artig! Det er så bra at gleden og avslapninga med å strikke, for ikke snakke om at kulturarven vår blir fronta innimellom.

    Flott innslag.

    Bente Simone

  4. Tusen takk til dere alle for hyggelige og trivelige positive kommentarer.
    Strikking er en viktig del av kulturarven vår og at strikkelysten nå ser ut til å blomstre mer enn noen gang er bare helt topp:-)

  5. Hej, jeg kjenner verdig godt puno garn og gjorde fint kjole. Den er først, brunn, mykt og egner seg 🙂

Legg igjen en kommentar