Godt Nyttårskule 2011

Selvfølgelig er det Arne og Carlos som har inspirert meg til å lage denne. Deres julekuler har gått som en farsott verden over hele høsten og førjulsvinteren og enda mere til. Selv har jeg bare så vidt fått rukket å snust på boken som virkelig er en hel verden av et inspirasjonskick i seg selv. Da jeg endelig fikk satt meg ned for å strikke min aller første julekule kvelden før nyttårsaften hadde jeg selvfølgelig forlagt og glemt både boken og tilbehøret, men idèen om å lage en julekule med årstall og en ganske stor nyttårskule hadde ulmet i hodet lenge.

Her er resultatet som akkurat rakk å bli ferdig før klokken var slagen og 2011 var igang.

I min fantasi vokser kulen faktisk og blir bare større og større

-en snøball som ruller

mot en naturlig og bedre fremtid!

Nyttårskulen har faktisk stort potensiale og kan nemlig brukes til helt andre ting

Som et miljøvennlig og totalt smertefritt alternativ til kosmetisk plastisk kirurgi

Strikk et par ullkuler så har du puppestell nok uten svi!

Eksakt i den størrelse du vil

En visjon kanskje når 2010 er forbi?

En helt ny verden skapt av kreativt og flott strikkeri!

Ha en flott Nyttårsdag!

-med ypperlig hilsen fra Li.

P.S. Her er foressten oppskriften i tilfelle…

 

2 tanker om “Godt Nyttårskule 2011

Legg igjen en kommentar