hekler innpå

hekler stadig innpå

uten å bli tatt i dopingkontroll

nærmer meg snart målet om to i snitt

på alpakkabestemødrene

24 ruter nå i ett slags system

synes egentlig at haugen er ganske pen

slik ser de ut når man legger dem utover golvet

4 x 7 fremdeles i sitt fargesystem

ikke slik de skal monteres

hva det nå enn skal bli

men må ha orden og sortering i haugen for at jeg skal

få det til slik jeg vil og ikke gå helt i surr med farger og slik

den brunbeige passer jeg nå på aldri å få

ytterst bare at den må være med i endel fordi

jeg har tenkt å hekle dem sammen med den

så var det Kaunirutene da

der er jeg ikke kommet riktig så langt

bare 20 hittil av dem

men så er de litt større til tross for

4 hekleomganger i stedet for 5

så det blir det blir

lakker og lir

ei og ei

beste- eller oldemor

hva med deg og #heklekjøret?

2 tanker om “hekler innpå

  1. Høres ut som et supert sommerhåndarbeid som kan være med overalt. Det er et supert restegarnsprosjekt. Gleder meg til å se det ferdige resultatet hva det nå enn blir.

Legg igjen en kommentar