#heklekjøret

Det hele startet da en Twittervenn

begynnte å hekle bestemorruter

en etter en, så dukket det opp

stadig fler som heklet i veg

nå er #heklekjøret i ferd med å bli

et begrep også på instagram

så sleng deg med der hvis du har lyst og tid

eller hos edelirosa hvis du heller vil det

eller begge deler eller overalt

ingen strenge regler bare at du har lyst

og faktisk gjennomfører og hekler

noen bestemorruter i ny og ne

så er det så fantastisk inspirerende

og artig å se hva andre driver med

her er min dagens bestemor

og som jeg lovte i går

har jeg også heklet dagens oldemor

6 thoughts on “#heklekjøret

    • Kjempeflott, det er så artig at vi er flere som gjør nesten det samme.
      Oldemor- og bestemorruter er i mitt hode og inntil noe annet er bevist ulike begrep på hekleruter.
      Altså ingen forskjell, men det hadde vært flott å få noen flere innspill på akkurat det.

  1. Da legger jeg dere begge til i #heklekjøret-bloggliste hos edelirosa
    Satser på at dere synes det er helt greit:-)

    Meld dere på enda flere og så får vi kanskje samlet en mengde heklere der:-)

Legg igjen en kommentar

