11 x 6 og klar for sammenhekling

Sjekk stabelen Min den 30. i måneden

Ha ha! – som jeg har greid å hekle innpå

11 x 6 når jeg legger dem utover slik

kunne blitt et brukbart teppe det

hvis jeg hadde villet hekle dem sammen slik

for det var nemlig planen å hekle sammen

med denne fargen som aldri er i ytterkant

på noen av alpakkabesteoldemødrene mine

men så er jeg jo litt sær og rar og tenkte derfor at

det kunne bli veldig interessant å lage noe slikt

akkurat nå driver jeg på og tester litt ut

hvilken sammenheklingsmetode jeg helst vil benytte

Har foressten lagt ut noen heklelinker

til flotte beskrivelser her…

ettersom #heklekjøretblogglisten ligger der

så meld deg på du og hvis du vil være med

i heklefellesskapet som er ganske uforpliktende

og bare positivt jo flere som kan dele inspirasjon

ellers begynner det å bli en ganske stor

twittergjeng som mer eller mindre er blitt

direkte helt og holdent heklekjørbitt