Strikkespinn og Maken på TV, hehe..

i aften debuterer vi på TV, det skal bli spennende å se hvordan de har klippet det og satt sammen det hele Flere timers filmopptak hos knitting.no dobbeltforrige mandag med strikkekafè og modellfremvisning Flotte modeller har vi iallefall ungjentene ja! Fy så dårlig gjort av dere, Shame on You!!!, som fikk meg til å flire og le da jeg for første gang i mitt liv skulle entrè og debutere som «mannekeng» der jeg tappert forsøkte å være litt seriøs for en gangs skyld…

IMG_5773[1] IMG_5772[1] IMG_5774[1] IMG_5775[1] IMG_5776[1] IMG_5777[1] IMG_5769[1] IMG_5778[1]

Norge Rundt altså i Aften på NRKen

og maken min kommer på TV på søndag (hehe)

ettersom han Vasaloppet skal gå så nå

er vi vel snart mer som det nye kjendispar å regne heheheeee…

om nå det var noe å trakte etter??????

P.S. kom foressten akkurat på at jeg har visst vært på TV en gang før, i forbindelse med at en ulv sprang rundt i hagen vår…. men det er mange år siden nå, så det!!!

og ikke nok med det, her kan du også se litt av hva vi driver med når vi er på Strikkekafè

Ha en flott og deilig Fredagskveld:-)

3 thoughts on “Strikkespinn og Maken på TV, hehe..

  1. Så spennende. Da må jeg nok se om det går an å se Norge rundt på nett TV siden jeg bor i Langbortistan…………..

Legg igjen en kommentar

