nå må sommeren bare komme

hørte du det

du som har lovet

at

mai kulde

gjør bondens lader fulde

-er vel kanskje ikke så nøye, hvis det ikke lenger finns bønder igjen i dette land-

iallefall er det nå så mange bamser rundt her at vi daglig hører om nye observasjoner

til og med en liten tass som står på utstilling inni et sauegjerde her og har det selvfølgelig aldeles fortreffelig der

ikke noe redd for folk heller og folk mister også noe av respekten for ham, så hva som kan komme til å skje

ønsker ikke jeg å spekulere i her , jeg bare registrerer at det er slik det er

har foressten også twitret litt om det 

ettersom det nå kan virke som

om hele landets bjørnestamme

befinner seg akkurat bare i nærområdet her

vi er nå selvfølgelig også opptatt av vær og slikt

for maken til kulde skal en lete lenge etter men det

er nå visst ikke bare her om nå det skulle være til trøst

vi fikk jo et par dager med ganske deilig forsommersmak

og da fryktet jeg at min enkle sommerstrikk ikke skulle

rekke å ferdigstilles slik, at jeg faktisk kunne benytte den

i løpet av sommeren, men så, før vi rakk å bytte om

ble det jo kaldt igjen, og siden har ingen sett den

-sommeren altså…

men sommerstrikken min

den er ferdig den

og ganske fin

og deilig som få

bare se du og

så nå

sommeren bare komme….

P.S. om garn og mønster og slikt kan du lese her, dessuten kan det godt hende jeg blogger litt mer om denne når jeg bare får  fotografert den litt mer ordentlig slik at du får se hvilke endringer jeg har gjort, for jeg greide jo selvfølgelig ikke helt å holde meg til oppskriften selv om det egentlig var det jeg skulle

2 tanker om “nå må sommeren bare komme

  1. En perfekt sommergenser:)
    Ville bare si tusen takk for det flotte garnet som dukket oppi postkassen min:)
    Garnet er nøstet opp, og venter nå på at strikkepinnene skal hjelpe til med forvandlingen fra garn til sokker:)
    Ha en fin kveld.

Legg igjen en kommentar