Hvor i alle dager

Hvor i alle dager

er den blitt av

den som er ferdig 

og som jeg hadde tenkt å vise fram?

Borte Vekk

Rett og Slett

og jeg skjønner

ingen verdens ting

-men det som ikke er stjålet eller brent

dukker nok opp igjen-

Så da får du smøre deg med Tålmodighet

til den finner det for godt

å st(r)ikke hodet sitt frem igjen

enn så lenge kan du få se

hvordan isen nå smelter ned

Jeg pleier jo å blogge det

men i år kjennes det som den er litt sen

og ikke riktig vil slippe taket

forresten når vi ser tilbake

er det kanskje ikke så gale

Vel Vel, vi har iallefall lyse mainetter

og innimellom glimt av sol

så da har jeg funnet frem litt herlig

sommerstrikk igjen

Ser du virkelig hvor deilig det blir???

Kombinasjonen med Bomull og Alpaca Silk

er bare helt vidunderlig

Jeg strever fælt med å greie å holde meg

til oppskriften kan du tro

får så mange innfall og rare syner underveis

men denne Gang SKAL jeg greie det

rett og slett til punkt å prikke

selv om det ikke

er min sterke side

Ønsker alle strikkespinnlesere en nydelig tirsdag

og sjekk om du kanskje har vunnet

for det ligger fremdeles noen lykkepremier igjen

og venter på dem som ikke har gitt beskjed

(foressten må jeg si at det er ganske

artig og tullete på twitter for tiden)

så følg meg gjerne der

hvis du synes det blir lenge

mellom innleggene her

(edelirosa driver foressten også og

(s)tuller på

med stort og smått

og ikke allting går like godt)

2 thoughts on “Hvor i alle dager

  1. Rart å se så mye snø og is – jammen er det store forskjeller i vårt langstrakte land. Her er det sommer og sol. Ser ut som om det er et spennende prosjekt du holder på med. Gleder meg til å se det ferdig.

  2. Tusen takk for koseleg pakke i dag. Nydelege knappar, og flott plass du bur på.
    Den gensaren du strikkar er berre så nydeleg. Eg har sett den på ein anna blogg og. Men kvar kan eg kjøpa oppskrifta 🙂

Legg igjen en kommentar

