En klut om dagen…

Eller om kvelden…

Det går unna med disse

hvis man har et par timer

man kan sitte nedpå

36 masker

Pinnestr. 6mm

Helårsgarn

Mål: 26 x 24 cm

Vekt: 30 gram

 

Følg diagrammet

der den ene fargen er rett på rettsiden, og vrang på vrangen

den andre vrang på rettsiden og rett på vrangen.

Enkelt og greit

Nyttig og flott

Og snart er det påsk…

En tanke om “En klut om dagen…

  1. Aller først må jeg vel takke for en hyggelig kveld på Kolvereid og damens aften.
    Tusen takk for at jeg og flere med var så heldige å få være modeller (selv om varme meg hadde det veldig varmt i det tykke varme og gode jakka). men ullbuksa frister (i lenger utgave) til de kalde vintrene vi har.

    Masse flott her inne, og jeg gleder meg til å ta fatt på å strikke «på kanten» etterhvert.

    Ha ei riktig så fin og koselig helg.

Legg igjen en kommentar