Hei;-jeg lever!

Ja jeg lever;-tittei!! -jeg strikker også, sjøl om det er langt mellom innlegga, eller opplegget, -he he,  jeg har for tida riglet meg til med sommerstrikk av aller enkleste sort, innimellom diverse gjøren og laden, og har ikke sluttet å strikkeblogge, har bare hatt en pause, kan man vel si, det hender futten går litt ut av en, for å si det slik, men nå er jeg igang igjen med en hel stykk kjøkkenklut i hundre prosent ren bomull, frem og tilbake på en pinne i sommervarmen, med Petunia, det er det aller beste klutegarn som finns, og enkelt å ha med seg overalt, ett nøste og en pinne, så er det bare å strikke på uansett hvorhen vi går, en klut kan man vel alltids greie å gjennomføre. Oppskrifter på kluter finner du her…. og Petunia finner du her…..  klutP.S. nevner bare at jeg har lagt opp 44 masker på pinnestr. 3,5mm, -så veit dåkk:-)

FORTSATT FIN SOMMER!

Legg igjen en kommentar

