Butikken Min

behindthescenesDen kjære fine gode strikkebutikken min, garnbutikken, garnhimmelen som den også er kaldt blant gode kunder som avlegger trofaste besøk igjen og igjen, fineste snilleste godeste dere, jeg liker det ikke, jeg liker ikke å si eller vise frem at jeg nå skal legge ned…

Neida Tulla-det er bare en skikkelig dårlig aprilspøk med en viss form for alvor i seg, for det er ikke lett å drive særbutikk på et lite sted i ei lita bygd, der befolkningstaller bare går ned, og arbeidsplasser stadig blir borte…

Jeg liker ikke å vise frem rotet mitt, jeg ville helst ha vist frem bare fryd og gammen, men tenker at det er bedre å være ærlig på at ting tar litt tid akkurat nå. Derfor får du se en flik av kaoset som råder: Behind the Scenes er det for tiden bare rot og kaos, men det skal bli Bra , det skal bli både fint og flott og fantastisk, og inni butikken er alle garn fremdeles like hele og pene. Og når bare bakrommene r pusset opp og ordnet klare skal vi få det såå åpent og koslig og trivelig nesten som strikkekafè hele tiden:-)

oppussing

 

 

3 thoughts on “Butikken Min

  1. Ja, det var godt at det var en aprilspøk – tusen takk kjære Edel for at vi har butikken din!!! 🙂

Legg igjen en kommentar

