Strikkeløfte som gikk skitt

Ha ha: -hånflire litt -av strikkeløftet mitt, det gikk rett og slett skitt, for etter at OL-lua ble en hit, måtte jeg bare hekle litt og litt og litt og nytt garn ble inn i heimen bragt, mens de påbegynte prosjekt fikk ligge brakk, ha ha- ja enn så lenge… da og så rakk jeg ikke mer enn å hekle enda ei og enda ei… LUE ja; ha ha ha-snakk om å bli bitt, MEN NU SKAL DET STRAMMES INN HER og det skal blogges og standes til rette for. Tror vi på det?

hekleluer

Vi skal i det minste prøve!

og ellers og enn så lenge kan du få love til å kose deg med den herlige morsomme fantastiske fine strikkekafèreportasjen fra IN-avisa her i forrige utgave, og som om ikke det var nok fikk dattera plass i den siste

in-avisa

One thought on “Strikkeløfte som gikk skitt

  1. Så flott reportasje om deg og alle strikkedamene🙂 Forstår at de kosar dåke ilag. Og så flink og flott dotter du har. Du har god grunn til å vera stolt mamma🙂
    Eg brukar strikkepinnane som eg vann. Dei er såå gode å strikka med. Ynskjer deg fine dagar.

Legg igjen en kommentar

