Hjertekaffe i Strikkinga

Velbekomme Værsågod

vi tar en hjertekaffe midt i strikkinga

akkurat no den er nemlig kjempegod

hjertekaffeanno 2014 `s strikkeuke nummer to

 fremdeles uten ondt blod

holder strikkeløftet mitt om å strikke ferdig to før jeg får begynne på ett, enda er det ganske lett, lurer på hvor lenge det går før jeg ryker på en kjempesprekk… i helga rakk jeg nemmelig å ferdigstrikke en stykk påbegynnt datterstrikk dortheaktig genser i Iris og Hverdags, så nå gjenstår kun monteringen… så er strikkeløfte nr. 2 gjennomført !!! Har foresten hørt om flere som hiver seg på dette og det er bra, selv om jeg jo ja, egentlig skulle reklamere for å selge masse garn…..

Ønsker deg Uansett en herlig strikkedag:-)

datterdorthe

One thought on “Hjertekaffe i Strikkinga

  1. Hjertekaffe er jeg med på – Den ser supergod ut. Fornuftig med strikkeløfte også. Har kanskje etpar sånne som jeg sikkert kan gjøre noe fornuftig med, jeg også😉

Legg igjen en kommentar

