God Jul og Godt Nyttår og Cityshapen vart jaggu ferdig:)

GOD JUL og GODT NYTTÅR ønskes herved hver eneste strikkespinnleser, jeg vet det er litt i seneste laget men jula varer jo enda noen dager og hvis man ikke har truffet hverandre siden sist så er det jo både fornuftig sant og visst og skikk og bruk å ønske hverandre God Jul. ikke sant? Og ettersom det i morgen den dag er Nyttårsaften ønsker jeg deg riktig GODT NYTT ÅR med det samme:-)

snart julog ja jeg er smertelig klar over at jeg har vært litt treg med å oppdatere både her og der…. men her skal du i det minste få se at Cityshapen min ble; -ferdig før julekvelden kimet inn, og ja jeg synes selv den ble kjempegod og fin….

cityshape ferdig side cityshape ferdig

så da har jeg ikke mer å si annet enn at jeg forsøker meg på litt romjulsstrikk

å ferdigstille noen av de uferdige halvgjorte strikkeri

som ligger og slynger seg rundtomkring…

og håpe og satse på at 2014 blir et dugelig snedig strikkeår

2 thoughts on “God Jul og Godt Nyttår og Cityshapen vart jaggu ferdig:)

Legg igjen en kommentar

