Liberty

Når verden i dag har fått melding om at Nelson Mandela er død, vil jeg dele ei strikkeoppskrift dedikert frihet og fred. Liberty ble designet og strikket for tre år siden, men jeg tenker at den stadig er like aktuell. Vi må aldri slutte å spre dette viktige budskapet.

libertySå små frø av kjærlighet, romslighet, raushet, forsoning, og verne om de gode spirer. Gi dem gode voksevilkår. Det er den beste og eneste måte,  som kan styrke håpet om at verden skal bære riktig vei.

Oppskriften er gratis og fri for privat bruk med masse kjærlighet til nettopp deg.

Måtte desember måned bli ei åpning mot ei ny og bedre tid. Det ønsker jeg meg.

liberty1

Liberty– på norsk

Liberty-english

3 thoughts on “Liberty

  1. Så flink du er til å setja ord på ein viktig bodskap. Nydeleg mønster, og takk for at du deler🙂 Eg har laga eit innlegg om den flotte premien som eg vann. Ynskjer deg ei fin førjulstid🙂

  2. Viktig budskap. Har lastet mønsteret ned tidligere, men aldri fått strikket den. Nå tror jeg jammen at jeg vil prøve. Kos deg i adventstida

Legg igjen en kommentar

