Cityscape My own Way -in progress….

Sta som et Beist, misforstått men ukuelig stolt : I will do it MY WAY !!!!  Jeg fallt nemmmmelig med mange flere mm-er enn normalt for denne herlige modellen designet av Laura ChauCITYSCAPE, bestill oppskriften her om du også vil strikke deg en. Engelsk oppskrift men det takler du vel, spesielt om du velger å følge den, og ikke vrenger og vrir, slik undertegnede har en lei tendens til. Av en eller annen grunn hadde jeg fått det for meg at dette var en modell som skulle strikkes ovenfra og ned, og oppdaget først da jeg skulle til å legge opp at det var vel  ikke akkurat slik den var designet, -he he, -men hva gjør vel det?

a93c446a3c7211e39c4e22000ae9119c_8

Vi kan da vel regne??

Så da ble det som det ble, opplegg og alt etter eget hode, det eneste som er viktig er å få mønsterborden til å stemme. Det har jeg greid med glans, for byen min ble ferdigstrikket i dag tidlig, så nå er prosjektet klart til kveldens strikkekafè, kun strikke ensfarget glattstrikk, rett ned!! Det må vel til og med jeg greie å få te… med herlige PT, for modellen min strikkes på pinnenummer 3 med PT2 i tilfelle noen lurte på det.

oppi all skravlingen og trimmingen av lattermusklene

-he he …

Legg igjen en kommentar

