eksklusivt Dreamz rundpinnesett kan bli ditt

Ja det er både sant og visst

At dette virkelig kan bli ditt:

-sjekk bare her så usedvanlig superlekkert det er Dreamz rundpinnesett fra KnitPro:

dreamz pinner

Settet inneholder de lekreste Dreamz utskiftbare strikkepinnene som tenkes kan: 8 par utskiftbare strikkepinner av høy kvalitet i størrelsene 3,5 – 4 – 4,5 – 5 – 5,5 – 6 – 7 – 8mm, 4 vaiere: 1 x 60, 2 x 80 og 1 x 100 cm. I tillegg får du med 8 stoppere, 4 nøkler, 1 sett maskemarkører. Alt levert i et plysjbelagt lekkert skrin. Det følger også med et eget nummerert sertifikat som dokumenterer at dette settet finnes det ikke mange av.

Settet jeg har planer om å forære

en av mine kjære strikkespinnlesere er nummer 1981 av 2000 totalt.

certifikate

Det du skal gjøre for å være med i trekningen er å legge inn en bestilling i min knitting-butikk fra og med i dag og innen eller før den 8.november 2013. HUSK å merke bestillingen med: strikkespinndreamz så blir du med i trekningen av dette ene lekre strikkepinnesettet.

DU får 1 vinnersjanse for en bestilling med kodeord: strikkespinndreamz, du får 2 vinnersjanser for både bestilling og kommentar under dette innlegget, og du får 3 vinnersjanser hvis du bestiller, kommenterer og sprer ordet i din egen blogg, med link til dette innlegget🙂 _

HUSK å oppgi om du linker slik at vi finner deg:-)

Men ikke nok med det: Om du bestiller for minimum 900,- kroner dekker vi forsendelseskostandene i Norge, og ikke nok med det, her kommer mer: bestiller du for minimum 1000,- kroner får du i tillegg 10% rabatt i nettbutikken i samme periode (04.10-08.11.2013) Vil du ha den rabatten må du bare huske på å oppgi koden: dreamz.

dreamz

Altså, Skriv: strikkespinndreamz i bestillingen hvis du vil være med i trekningen av dette eksklusive superlekre strikkepinnesettet og oppgi rabattkode dreamz i feltet øverst til høyre når du kommer til kassen hvis du bestiller for mer enn 1000,- kroner og ønsker rabatt på 10%.

Navnet på vinneren blir offentliggjort her hos strikkespinn i november og premien sendt ut i god tid før jul:-)

Tilbudet gjelder kun bestillinger i nettbutikken, men dere andre beste kjæreste kundene mine som fysisk kommer inn, skal også få dere en godbit: Denne høsten deler jeg nemlig ut rabattkort for alle som handler garn og strikkeutstyr hos oss. HJERTELIG VELKOMMEN skal du være og så helt til slutt, må jeg bare få si, at nå MÅ jo jammen VI se til å komme igang med strikkekafèer igjen.

IMG_2458[1]

Følgende datoer er satt, og hver eneste strikkeinteressert er hjertelig velkommen annenhver torsdag fra klokka 18.00

10.10

24.10

07.11

21.11

Etter det tar vi førjulsferie

Men nå skal du først og fremst ha EI RIKTIG GOD og BRA Strikkehelg:-)

-med de aller beste strikketanker fra meg….

2 thoughts on “eksklusivt Dreamz rundpinnesett kan bli ditt

  1. No er det visst altfor lenge sidan eg har vore innom her. Og så finn eg at du skal gje bort eit så flott pinnesett. No tek eg meg ein tur inn i nettbutikken og kosar meg litt. God helg🙂

  2. Jeg vil gjerne ha et lodd til for å vinne dette lekre strikkepinnesettet. Jeg la inn bestilling i dag i nettbutikken din også🙂