Sjekk dorthen min; -dagens outfit !!!

dorthebak dortheforan dortheg

Dagens Outfit, -kommer rett fra potetåkeren, med løpeskjørt, skaut og støvler på, skikkelig rå, -hå hå hå, er visst ikke helt min greie det der, men dorthen min særdeles myk og deilig er; -Ja det skal jeg si at kombinasjonen Tynn Alpakka og Iris blir usedvanlig deilig! Ønsker herved alle mine kjære gode fine beste lesere ei deilig strikkehelg:-)

P.S: skrev visst i forrige innlegg at det var lagt opp ca. 70 masker, sannheten er eksakt: 66 min kjære venn, og grunnen er enkel slik at både begynnelsen og slutten på pinnen på rettsiden i vrangborden som jo er en slags åpen splitt, får være med sine to rette helt lik.

2 thoughts on “Sjekk dorthen min; -dagens outfit !!!

Legg igjen en kommentar

