Holder på med Å teste og rekonstruere litt

Holder nå På med Å strikke votten fra forleden dags innlegg. Snille flinke Inger kom jammen innom en dag og gjett hva hun hadde gjort?

Jo hun hadde faktisk tegna opp Hele vottemønsteret til meg så stort og flott, så nå driver jeg på Å tegner og overfører og forsøker å lage ei ordentlig strikkeoppksrift..

IMG_9715[1]

Rekonstruerer en eldgammel strikkevott

Det Blir virkelig Kjempeflott selv om det kanskje går litt smått

Tester Forøvrig også ut, de nye Karbonz strikkepinner -syltynne, sterke og lette, enn så lenge holder de mål de er både gode og fine og etter å ha kastet en pinne, kunne jeg jo alltids unne meg en slik, ikke sant?

-forventer her stor støtte fra strikkefolket og pinnelskerne der ute i hele verdens strikkeland.

IMG_9688[1]

Garnet jeg strikker med? Lurte du på det? 

Det er Rauma sitt Lamullgarn det, virkelig  herlig, tynnt og fint er det. Leveres i nøster à 50 gram med hele 250 løpemeter, så da tenker jeg at dette skal bli, virkelig fint og deilig, -bare det blir ferdig. Ønsker deg herved ei god og herlig helg, ettersom jeg nå stenger butikken og stikker over grensen en tur og tar med meg to feriedagene som jeg snakket om og forsøker å komme meg helskinnet igjennom en halvmarathon.

GOD SOMMERSTRIKK🙂
IMG_9690[1]

One thought on “Holder på med Å teste og rekonstruere litt

Legg igjen en kommentar

