Har du sett noe så vakkert?

Har du sett noe så Vakkert? Gamle slitte mønstervotter Strikket med tynt fint heimspunnet ullgarn på syltynne pinner, velbrukte slitte, lappet og tatt vare på slik at damen som fant den ene fra fordums tider og lenge lenge siden kunne strikke den opp igjen? Er de ikke vakre? Svart og Hvit Finull Velbekomme se og strikk du med hvis du greier å tenke deg mønsteret. Selv har jeg dessverre ikke tålmodighet nok til å strikke slike vakre lekre, som står helt øverst på min ønskeliste, hvis noen skulle føle seg kallet en vakker dag.

og rosen der er bare så vidunderlig vakker, så hvis du vet noe om den er vi takknemlig for svar; -Fin og Deilig Sommerstrikk ønskes hver og en Av dere Beste fine Leserne Mine:-)

IMG_9269[1] IMG_9277[1] IMG_9271[1] IMG_9276[1] IMG_9270[1] IMG_9268[1]

6 thoughts on “Har du sett noe så vakkert?

  1. Det er virkelig vakkert. Votter jeg vil strikke veldig gjerne. Jeg bruker oppskriften!
    Tussen takk for fine bilder. Kan du hjelper meg? Ha en fin kveld og hjertelige hilsen
    sender deg Viola.

  2. Utrolig fine votter! Synes selbuvotter med tynt garn og syltynne pinner er de fineste, da ser man virkelig for et flott håndarbeid det er🙂

  3. Nydelig😊 og så masse inspirasjon jeg fant på bloggen, litt «skummelt» for det blir så mye man vil lage😉

    De «på kanten» til å ha over støvler, har du strikket de frem og tilbake, rundpinne eller settpinne?

    På forhånd takk for svar

    Ha en flott søndag.

    Hilsen Eli

Legg igjen en kommentar

