Mon tro om noen begynner å Bli litt lei..

Mon tro, om du Nå, begynner å bli litt Lei, -av sitteunderlagene som Jeg, hekler og blogger Hver bidige gang, -flere bloggeinnlegg på Rad?

-Men Sitteunderlag, -Skal man ikke Kimse av, -de er nemlig svært så Gode å Ha, -på Luringa!!!

Her er det siste Ferdigheklede Mitt:

IMG_8695[1]

Med Vamsegarn Så Fint, heklet litt frem og tilbake og rundtomkring.. -som ei god gammeldags bestemor omtrent…

og Yes, -det fungerer faktisk også som KaffeLatteKoppeUnderlag, ha ha, -på en sådan dag, -noen gleder skal man faktisk ha, og noen av dem må man faktisk lage seg selv…

IMG_8692[1]

-men akk…. før jeg stakk på jobb i dag, nei det var visst foressten på lørdag; ble hele det heklede sitteunderlag, slengt inn i min, godeste tovemaskin, og slik ser det ut nå, der det ligger på, verandaen til tørk, for så skal jeg bare vente litt, med å sette min egen rompe derpå, -vil jo ikke bli helt bløt der bak heller da akkurat…

IMG_8760[1]

Så lover jeg DEG at JEG, kun har ett eneste sitteunderlaginnlegg igjen, å blogge for denne gang, for det er nemmelig det jeg har igjen å hekle ferdig før jeg gir meg med sitteunderlagene for denne gang…

Og Du; -jeg lover IKKE at jeg IKKE skal blogge sitteunderlag noensinne igjen!!!

-for det er igrunnen ganske artig, snedig, fin og bra sommerstrikk eller -hekling å ha!

2 thoughts on “Mon tro om noen begynner å Bli litt lei..

  1. Sitteunderlag er kjekke å ha – og at det er en nyttig ting kan ingen komme fra! Så bare fortsett å blogge om sitteunderlagene i dine – De er til inspirasjon for oss andre🙂

Legg igjen en kommentar

