Bålstrikk

Bålstrikk Ja, -var det så rart? -er vel ikke verre det, enn alt det andre, man driver med! Ut på Tur Aldri Sur, det gjelder å være lur, snike med seg ei strikking i sekken, som man kan dra frem og kose seg med, sånn litt utpå ettermiddagskvelden, der man sitter og slapper av rundt bålet en deilig maihelgekveld. Finnes vel ikke noe bedre vel?

IMG_8241[1]

Og jeg sa jo det; tidligere: «aldri en lørdagskveld uten»

Og Ja, jeg vet det ser mye ut, mn nøstene er jo så lette, veier nesten ingenting for dette er Vamsegarnrester i lekre fargenyanser, for man vet jo aldri hvor mye man kan få bruk for selv om man kun skal være borte noen skarve timer, og det er mye verre å ha med for lite enn enn litt for mye, GARN altså, -det vet vel enhver lidenskapelig strikkesjel… Men bare så det er sagt; jeg tok kun med en Pinne altså! Rundpinne 7 mm for jeg hadde en vag plan, -Bålstrikk MÅ nemlig være enkelt og lett som en plett, så det!!! Resten skal du få se, Ja Senere: he he… rett og slett fordi jeg ikke helt ferdig ble. Har forresten også endelig fått lagt Vamsegarnet inn i knittingnettbutikken min.  Ha en riktig fin strikkekveld:-)

IMG_8211[1] IMG_8250[1]

2 thoughts on “Bålstrikk

  1. Bålstrikk er da helt normalt, og nyttig, og viktig, og …. Supre greier i allefall, og spreke garnfarger. Tvi tvi for spennende resultat🙂
    Ha ei flott uke