Ha ha ha ha ha… -dagens banan!

IMG_8072[1]Ha ha Ha ha Ha -men hva er dette da?? Skal det kanskje være en Banan??? Innpakket i Alpakka så Fin Og Ja; -det hender nemlig av og til at enkelte strikkeri farer avsted og gjør som de vil. Men egentlig er det jo ganske selvsagt og klart At man må pakke inn og holde bananen sin Varm for at den skal holde seg fin. Bananen liker jo ikke å bli Kald, selv om jeg ærlig innrømme skal; at jeg nok fikk latterkrampe og assosiasjoner til, noe helt annet som du bare kan tenke det til: ha ha ha ha ha….. Og Hva, det egentlig er og skulle vær`skal du få se en annen dag- jeg skal nå pakke meg avsted: på antagelig sesongens siste strikkekafè, eller en skikkelig Damenes Aften i Rørvik i Kveld og der skal Bananen min IKKE få være med: he he he he he…. (tør nemlig ikke tenke på hva som da kan skje….)IMG_8074[1]

Legg igjen en kommentar

