Strikk meg her og Strikk meg der…

Da Maken min og meg forleden skulle ta oss en Svipptur ut av bygda for å se Cecilia Bokse mot eller med Mia St. John i Fredrikshavn

IMG_7577[1]

måtte jeg selvfølgelig ha strikkinga med Det gjelder KUn å finne Ei strikking som er anvendelig nok til å være med på reisefot

Så edderkoppen og kråkene mine som begynner å bli høvelig stor måtte rett og slett bli gjen heime…  -selv om jeg egentlig veldig gjerne skulle tatt dem med og gjort dem helt ferdige var det nemlig litt for mye konsentrasjon og tenking igjen på den… slik gikk det derfor til at den ble liggende…

IMG_7134[1]

Med i Veska fikk derimot 3-4 nøster Hverdags og en rundpinne bli Med; for det tar jo ikke store plassen og kan strikkes på overalt BARE SE:

BILSTRIKK

IMG_7203[1]

FLYSTRIKK

image

BUSSTRIKK

IMG_7271[1]

BOKSESTRIKK

IMG_7431[1]

IMG_7418[1]

IMG_7421[1]

og JA, -jeg fikk noen kommentarer på det Fra Gjengen Bak som aldri hadde sett noen strikke på boksekamp, men det skulle bare mangle, en lørdagskveld uten strikking, -nei det Går da slett IKKe! Lørdagen blir da slett ikke den Samme og det er nettopp det som gjelder at Man Har den rette strikkinga for enhver anledning: å strikke rett rundt og rundt er da noe man kan gjøre uansett hvor man er og hva man skal følge med på. Forventer her stor forståelse fra Strikkefolket og Tenker at det gjelder å synliggjøre Strikkekunsten der man er uten Så mye styr og Besvær…

Så Over Til Neste:

VENTESTRIKK

FLYPLASSTRIKK

IMG_7425[1]

og selvfølgelig også kafèstrikk – hotellstrikk – frisørstrikk – tannlegestrikk

neste helg skal vi i veg å se Anne Kat. Hærland og Jakten på Ærligheten

så får vi se om jeg tør å Ta med Strikkinga på DET !!! he he….

2 thoughts on “Strikk meg her og Strikk meg der…

Legg igjen en kommentar

