in the mood of Moods of….

IMG_6462[1]

Tenkte Kanskje dere ville se, -hva strikkehjelpen holder på med, Se bare her så tøft det blir! Med Mariusboka som Holdende Utgangspunkt og Gratismønsteret hos «Uten en tråd» og Hverdags som du finner her… må jeg nesten innrømme at jeg nesten er blitt pittelitt misunnelig. Kunne faktisk også tenkt meg denne her med rosa eller turkise traktorer på eller elger som parrer seg i solnedgang. Bare prøv å tenk deg «KOR TØFT DÈ Å HA VORTI!!! » hi hi hi…. å strikke sin egen personlige vri, og ingen er lik: -Og kom ikke her å si noe annet fordi: til jeg dør vil jeg kjempe for retten til å strikke akkurat det jeg vil uten en tanke for hva som seg hør og bør….

IMG_6461[1]

-må bare strikke ferdig lusene først…

Ha en fin kveld:-)

-og du, foressten når jeg nå først er i slag, sjekk så tøft og kult det var, at skjørtet mitt som du finner veiledning til her, er plukket ut som ett av hundre friheklede skjørt og vist frem i denne fantastiske heklebloggen her….

Thank You Very Much:-)

Legg igjen en kommentar

