Skummelt

Det er Skummelt, Skikkelig Skummelt å tillate seg å Kikke for mye På Nye Strikkeprosjekter Før man er ferdig med det man holder PÅ med… Se det; -skjer ganske ofte at jeg lar meg inspirere til å strikke av Det som Kundene Mine Frister meg Med. Strikkelysten er Ofte så stor og Overtar Suget etter å ferdigstille det som sitter på pinnen og Da er Faren Overhengdende nær til å Slenge det hele og Starte på Nytt og Nytt og Nytt….

-og da ender vi opp slik…. (-altså skikkelig gammelt NYtt!)

Akkurat Nå Holder nemlig strikkehjelpen På Med Marius med Moods of Norway-Traktorer på….  (sier ikke mer)

og det er hun visst ikke alene om, dessuten er det en annen som har fristet meg med denne… (sier ikke mer om det heller)

-eller i det minste en som ligner og går du i fella  om kvelden og kikker inn i RavelryHimlen Bare et par minutter er det lett å bli solgt forever og aldri komme seg helskinnet derifra før morgenkvisten renner.. Som om ikke det er nok har minsten i huset bestillt seg nye strikkesokker og det er jo fort gjort å slenge noen masker på pinnen: Arribasokken min er jo alltid en som glimrer med strikkelyst som aldri forsvinner 

O hjelp meg Kjære Til å Holde fast på KOngero- og Edderkoppene mine

På Kråkene og Strikkelusene og La dem vokse seg Store og Sterke og

Overvinne Allslags Skumle FRistelser og Strikkefarer som lusker og lurer

i krinker og kroker og lover og lokker Verre enn Eva I Paradis

IMG_6163[1] IMG_6246[1] IMG_6292[1] IMG_6348[1]

Og i Morgen den Dag Skal Vi atter Ha

Strikkekafè på fortet og DA skal jeg strikke

LUS LUS LUS

Arrester meg hvis IKKE!!!!!!

!!! DET ER EN ORDRE !!!

-med utropstegn både foran og bak-

(for der er det nok ingen som frister meg med noe)

IMG_6391[1]

Legg igjen en kommentar

