Engler i Garnhimmelen

Jeg er så heldig å ha noen fantastiske Kunder som har døpt butikken min for «Garnhimmelen»

«Du skjønner det kanskje ikke du, bestefar» sa hun

første gang hun kom inn: «-men dette er Garnhimmelen det»

-og bestemora var enig i det, mens bestefaren nøyde seg med

å smile litt og le…

Og nå har Garnhimmelen fått sine egne engler

IMG_5882[1]

Det er Ekte Glasskunst fra Heges Glass som over Nydisken min Henger

Hver eneste Engel er Unik de henger der slik og stråler ut positiv energi

og venter på den rette person som vil ha akkurat den…

IMG_5883[1]

For Glassenglene Min Venn tar jeg ikke med på Strikkekafè

rundt omkring i Trøndelag, første stopp er Imorgen den dag

Da møtes vi på Grong Kl. 19.00 og Det gleder jeg meg til

Der pleier det å møte opp en hel stor flokk med superglade

positive strikkedamer. Neste uke den 27.02 reiser jeg på

strikkekafèbesøk til Skjelstadmark, så nå går alt bare slag i slag

hele våren igjennom. Så treffes vi Kanskje snart?

Ellers er du selvfølgelig alltig velkommen Innom

«Garnhimmelen», og husk:

IMG_5885[1]

Strikking er Terapi av Beste Slag!

Ha en Flott Strikkemandag:-)

3 thoughts on “Engler i Garnhimmelen

  1. Det er faktisk forsket på at strikking er en terapeutisk aktivitet som setter strikkeren i en mindfulness- aktig tilstand. Og ettersom mindfulness er terapeutisk så blir det også riktig å si at strikking er terapeutisk. Kombineres det hele med engler så bidrar den spirituelle flow’en også i positiv retning. Utrolig bra 🙂

Legg igjen en kommentar

