nok en gang på kanten

om jeg ikke riktig vet hva jeg skal strikke

om jeg befinner meg i mellomstrikkemodus

og ikke riktig er helt aldeles klar for store prosjekt

legger jeg opp til å strikke på kanten…

IMG_5580[1]

nok en gang Gang på Gang

Kommer man seg bare over kanten

er det nemlig rene plankekjøringa igjen

tv-strikk ikke-tenke-strikk behagelig-nesten-uten-å-se-på-strikk

IMG_5651[1]

På Kanten trenger jeg nemlig flere ulike farger av

Veldig Kjekt å Ha

dessuten er den umåtelig snedig

-for å bruke opp restegarn av…

Legg igjen en kommentar

