Uferdig OFAkjole

For endel år siden, -da jeg var ung og lovende

-nå er jeg ikke ung lenger…. hehe..

var det ei erfaren strikkerske som fortalte meg

«du lærer deg å ikke bry deg om feil du også..»

Javel,- tenkte jeg ekstrem perfeksjonist

som jeg er når jeg jeg skal gjøre noe skikkelig skal det være

rekker opp og begynner på nytt ved den minste strikkefeil

IMG_5393[1]

men ikke her OFAkjolen som slett ikke ferdig er inneholder et par strikkefeil  SORRY umulig å rette opp

jeg tør faktisk egentlig ikke si det engang for da vet du det, selv om du kanskje ikke hadde merket det, hvis du ikke visste noenting og nå bruker du sikkert tid på å sjekke og lete etter feilen som jeg med kunstnerisk besluttsomhet kan si høyt og tydelig: skal være akkurat slik

Inn i Vaskemaskina seint i gårt kveld tovet lett ble superdeilig rett og slett nå ligger den og tørker i en haug og venter på danderinger og ferdigstillelse og det er den høyeste modellen som skal få ha henne på

Så gjenstår og se hvordan resultatet ble

og deilig det er den…

Legg igjen en kommentar

