#DagensSko

IMG_5046[1]

#DagensSko

er strikket av Polar

Tykk og Varm 100 % ren ny ull

på pinnestykkelse 8 mm

en kjempestor sokk som nok

skal toves en god del spørsmålet nå er bare

hvor hardt et vaskeprogram jeg tør å kjøre

Ja, først skal de jo strikkes ferdig da…

ble for lite garn i går kveld så da kom jeg ikke lenger

Hadde jeg visst det på forhånd hadde jeg kuttet skaftet en smule

eller om planleggingen hadde vært bedre

og strikkehodet mitt ville fungere

Hadde jeg Også veldig gjerne og Godt skulle Brukt

Arribasokkestrikkeoppskriften min

den anbefaler jeg deg og øke til 40 masker og strikke

to nøster på hver en sko

Så gjenstår å se Hvordan de Ble

i morgen kanskje?….

IMG_4886[1]

Fakta om Polar:

3-tråds kardegarn, ren ny ull

Leveres i nøster à 100 g/ca. 80 m.

Veiledende pinnestr. 10 mm

gir en strikkefasthet på 10 m = 10 cm.

Legg igjen en kommentar

