God Jul og Godt Nyttår….

God Jul har jeg visst glemt å si…

-men dere må da skjønne at jeg mener det til tross for mangel av tid til å blogge

de; -tre små vakre fine ord med ønske om at jula skal være god for alle.

I samme slengen får jeg skynde meg å si: Godt Nyttår til alle.

(sånn i tilfellers skyld at jeg ikke skulle rekke noe mer dette 2012-år)

For selv om jula rannt inn satt det fremdeles en uferdig julegave på pinnen min:

IMG_4718[1]

-en datterkjærestevott i blått
Vamsegarn så forseggjort og fin
 
TOMMEL OPP !!!!

IMG_4720[1]

ble på juledagstampen slengt inn i min vaskemaskin
men akk den tommel som stakk krympet ikke nok og fikk seg
råflott enda en omgang vaskejuling og takk der tok den hevn
og krympet seg adskillig mer enn nok Kul umulig å strekke og dra
den ut i en passelig herrefasong så var det bare å krype til korset da
og bilde får du ikke !!! Men skynd deg å strikke enda et par
før dattera drar og besøker kjæresten sin med den nye votten sirlig pakket inn….
HOOO… fffff –

og akk Takk Jeg rakk

det akkurat !!!

og passet selvfølgelig på ikke å

tove dette paret mer enn en gang…

IMG_4751[1]

Phu:

-fortsatt God Jul:-)

Legg igjen en kommentar

