tovevottestrikk, smultringer og havrekjeks

12.12.12

måtte bare skrive datoen i dag

det går i tovevottestrik

smultringer og havrekjeks

IMG_4497[1]

IMG_4217[1]

IMG_4319[1]

det er jo desember må vite og dagene flyr

et vottepar til nå og innlegging av garnnøste etter garnnøste

i den nye nettbutikk som forhåpentligvis skal se dagens lys

før året er omme, da håper jeg det skal bli litt enklere for

dere alle kjære gode og at dere vil fortsette å handle

garn og pinner og oppskrifter og strikke og strikke og strikke

og sende mailer og spørre etter det dere kanskje ikke finner

så skal jeg strekke meg langt for å tilfredsstille dine strikkeønsker

for jeg rekker nok ikke å få inn alt som finns nå med det samme

Oppskrift på Store Gode Tovevotter finner du her….

Smultringene og Havrekjeksene her og der

alle disse går jeg gode for altså

ha en god 12.12.12

desemberdag

One thought on “tovevottestrikk, smultringer og havrekjeks

  1. Nå ble jeg sulten….. Min far lager smultringer til oss, men hjemmebakte havrekjeks til jul tror jeg nok jeg må lage. Ingenting er bedre enn det!

Legg igjen en kommentar

