TovaVotter

en tovavott her og en tovavott der…

«-jeg strikker en vott på en kveld!» -hører jeg mange som sier….

IMG_4358[1]

-finnes vel ikke noe som varmer bedre enn heimstrikka tovavotter

når kulda setter inn oppskriften skal justeres en smule

ellers er jeg godt fornøyd kanskje rent bortsett fra

at ungen min stakk av

med dem

som jeg tenkte egentlig

at jeg skulle ha selv…

vel vel

GOD STRIKKEKVELD

IMG_4357[1]

Egentlig er jeg glad for det altså;

-At han endelig ville kle på seg

votter den gutten…

One thought on “TovaVotter

  1. De så gode og varme ut. Har akkurat fått bestilling på et par tovavotter til en 17-årig gutt som jobber mye ute. Kanskje jeg skal prøve din versjon. De var iallfall veldig fine.

Legg igjen en kommentar

