ukreativ

Føler meg rett og slett litt ukreativ for tida

Dessverre og til tross for eller kanskje nettopp derfor….??

-at jeg for ikke lenge siden mottok invitasjon fra

Oslo Fashion Awards om å delta for 3.gang

den 5. februar 2013 braker det i Theatercafèen løs: HURRA !!!!

IMG_4324[1]

Det er nemlig en stor ære å bli invitert dit

og få lov til å vise fram sine design gang på gang på gang

Så Tusen Hjertelig Takk

Jeg gleder meg allerede, for det er virkelig Fantastisk Stas

Dyktige Folk og Mye Flott Norsk Design: HURRA !!!

for Jan Schüssler og co. nok en gang!

men akk: -Den Femte Februar er faktisk ganske snart

så da skulle man helst hatt det aller meste klart

Men har jeg det?

NEIdet HaddeVi dessverre IKKE nei….

IMG_4335[1]

for vet du egentlig hva jeg driver med

sånn rent bortsett fra det daglige

????

-hekler oppvaskkluter og grytelapper og slikt

og det kaller jeg for hvilestrikk, -eller kanskje rett og slett hekling tror jeg visst det var det het

og berithalser og massasjevotter slik at julegavehaugen min stadig vokser

IMG_4328[1]

og sist kveld la jeg faktisk også opp til et par tovavotter i Vamsegarn

Men bare Vent

til de kreative hjernecellene får hvilt seg litt

så dukker de nok opp igjen, så alle hjerter kan glede seg

til jul og fashionshow HOW HOW -nissemodus…

Legg igjen en kommentar

