Edel Hals og Lærvlæsta

edelhalsen er ferdig !!!

usedvanlig deilig myk og herlig

25 gram Alpaca Silk

IMG_4142[1]

faktisk er den så vid

at jeg kan snurre den dobbelt rundt halsen min

IMG_4148[1]

IMG_4154[1]

ekstremt lett og deilig

merker nesten ikke at man har den på

likevel varmer den godt og Edel Hals

erklæres herved for mitt nye yndlingsplagg

Takk til Marion for at du Designet den

nå må jeg bare se til å finne meg en ny veskestrikk

-og for deg som lurte:

VESKESTRIKK = ei lita nett enkel strikking

som kan ligge i håndveska og være tilgjengelig

ved enhver U- og Passende anledning

I tillegg må det være et enkelt mønster eller design

som man ikke glemmer fra gang til gang

noe som man fort og gæli kan sette fingrene i

akkurat hvis noe skulle bli litt kjedelig

der man er og ferdes til enhver tid

IMG_2185[1]

Ellers Har vi fått et spørsmål så Flott

fra Anne i Annebloggen som lurer på

om noen vet eller kan hjelpe med

«LÆRVLÆSTA»

spørsmålstillere i kommentarfeltene her har nemlig fått god hjelp før

så derfor spør jeg nå videre til deg, kanskje finnes det noen

strikkespinnlesere som har en god forklaring å gi

Jeg må nemlig selv dessverre melde pass, så les gjerne

og vær så snill kommentarene her og hive deg med om du vet

i tilfelle vet jeg noen som blir glad; på forhånd Takk skal dere ha !!!

og riktig GOD ADVENTSHELG

og selvfølgelig ønskes også

en deilig herlig fredagskveld:-)

Legg igjen en kommentar

