Sinnasaujakka ER ferdig !!!

NÅ er den HELT ferdig

til og med velbrukt en hel lørdag

sinnasaujakka mi

ganske fin

men passer ikke ett hundre prosent til kroppen min

dessverre så den fikk seg en omgang i finvaskemaskin

på 30 grader lett tovet slik at jeg kunne strekke og dra den

litt slik meg behaget og formet direkte på kroppen

mens den enda var fuktig og fornybar

og vet du hva ? gjett bare gjett !!!

hvor mange gram Kaunigarn jeg har brukt

nemmmelig kun 260 gram

TOHUNDREDEOGSEKSTIGRAM

det er lite det

for ei hel jakke

veldig lett og deilig er det

og veldig myk og god etter omgangen i vaskemaskin`

 men ikke sleng den dit hvis du overhodet

ikke vil eller har noe ønske om

å vaske den sammen pittelitt

for selv om den ikke krymper så mye

så toves den lett og etterpå er det for sent

les foresten mer om toving her

eller hele sinnasaujakketråden her…

ha ellers en riktig deilig søndagskveld

jeg skal forsøke å hekle litt mer

på teppet mitt jeg

ettersom sinnsauene nå er strålende blide

-det-skal-foresten-ikke-bli-et-teppe-så det-

nu-kan-du-bare-lure-nu

4 thoughts on “Sinnasaujakka ER ferdig !!!

  1. Hærlig så mye fint strikk det var på denne bloggen!
    Jeg har falt pladask for en bolero med flettemønster som er strikket på tvers i puno garn. Går det an å få tak i oppskrift på den?
    Hilsen Renate🙂

  2. Hei og tusen takk for hyggelig kommentar. Oppskriften er dessverre ikke klar, men når og hvis den blir kommer du til å få vite det her i bloggen.

  3. Hej,

    Besökstoppen är en helt ny bloggtopplista som har fiffiga funktioner som att kunna knyta etiketter till sitt konto och en sökfunktion på sidan. Detta för att bloggläsare ska kunna hitta nya bloggar på ett enkelt sätt. Hela idén med Besökstoppen är att sidan riktar sig främst till bloggläsare och inte bara bloggare, som andra topplistor riktar sig till.

    Medlemmar får en lättillgänglig och snyggt presenterad statistik och självklart kommer det generera mer besök till er blogg eftersom fler kommer att uppmärksamma den via Besökstoppen. Medlemskap är så klart gratis.

    Mvh
    Besökstoppen

Legg igjen en kommentar

