Sinnasaujakka Ferdig! -ehehhmm…

SINNASAUJAKKA FERDIG !!!

-ehehhmmm…

-nesten

JA NESTEN !!!

jeg har nemmeligen kommet dithen at jeg har plukket opp

og strikket knappehullstolper etter pinneguris metode

med egen vri som fremstår slik: begge knappestolper

strikkes samtidig mens hele jakka fremdeles henger ihop

på kjempelang rundpinne med en tråd fra hver ende i i nøstet

noen som falt av lasset nå ???

må bare passe på å strikke fra riktig ende

ellers blir det bare krøll og tullball

vet at det ikke nødvendigvis

er tilfellet men det

virker faktisk som

det går mye raskere å

gjøre det på denne måte

så skal det hele strykes og dampes

og knapper skal velges og så skal jeg

sy og klippe  og sy litt igjen

SÅ BLIR DEN FERDIG

kanskje til førjulsmartnan

nå i helgen

kommer du innom

da så skal du få se den PÅ

OPPS: -laga meg visst et sjølpålagt press nå

vel vel

først må man jo også velge

hvilke knapper man skal ha

skal man disse eller noen andre ta

hele plagget blir nemlig ganske forandra

en gang i tiden hadde jeg visst

noen små fine saueknapper i keramikk

men hvor de er nå og om de finnes mer

se det er en annen sak

men du og du

det hadde vært perfekt

Legg igjen en kommentar

