Kors på Halsen og Ti Kniver i Hjertet

Kors på Halsen
Ti Kniver i Hjertet
Mor og Far i Døden

-det er faktisk en strikkegenser vi snakker om

som pryder  Karpe Diems nye album

umåtelig populær den er

og oppskriften finner du gratis her….

så det bare er

å strikke for den som vil

og jeg vil jeg vil

men vet ikke om jeg rekker å få det til

men jeg er sikker på at mange andre har lyst

JA til HØNSESTRIKK

JA til HØNSESTRIKK

JA til HØNSESTRIKK

her er min

godt og vel tredve år gamle

strikket etter innfallsmetoden

i Raumas Finull

lurer litt på om jeg ikke skulle lagt en oppskrift av den gitt

den er nemlig like god i dag, selv om den er lappet på litt

både her og der og strikket på pinnestr. 3 mm

ca. 200 masker til small/medium

med mønsterborder som fallt meg inn

etterhvert som jeg strikket

rett opp før den ble avfellt

ermene er strikket etter samme metode

og så er det oppklipp og sammensying

og fix ferdig båthals akkurat nesten slik

Karpe Diem-genseren nå fremstår

Litt artig I grunn at Kjendiser i Ulike sjangre

er med på å bidra til og å øke strikkelysten

og -gleden også blant dagens unge

så deror roper vi unisont i KOR:

JA til HØNSESTRIKK
JA til HØNSESTRIKK

utropstegn utropstegn utropstegn

STRIKKING

er nemlig noe av det mest fornuftige

og herlige du kan bedrive !!!

Kors på Halsen
Ti Kniver i Hjertet
Mor og Far i Døden

2 thoughts on “Kors på Halsen og Ti Kniver i Hjertet

Legg igjen en kommentar

