Bare ei til…

Parallellt med Sinnasaujakkestrikkinga mi som naturlig nok med 1-2-3-4-5

Kauninøster à 150 gram, det vil si nøyaktig cirka mer enn 400 gram

for mye garn, -og derved etter god gammeldags hoderegning

kommer til å ende opp med en god slump restegarn:

-har jeg satt igang med å hekle noen simple enkle bestemorruter.

Og det er så artig at jeg bare må hekle ei og ei til og dermed

ligger Sinnasauene i garnkorga si og furter. Tenk det !!!

FURTESAUER !!!

Trodde de virkelig at sinnet deres skulle få meg til å strikke

dem helt ferdig uten noe annet i mellom???

Ha Ha-der tok de sannelig feil, nå skal de bare få ligge der,

til de ikke er sinte mer, men blide som ei sol…

og for dere som lurte, jeg bestemte meg etter forrige innlegg

for å anskaffe nok et nøste av bunnfargen slik at den

stemte med resten, mens mønsterfargen får bli som den vil

Her ser du ermene ved siden av hverandre,

så langt som jeg er kommet til nå

den ene i grønt, den andre begynner å bli litt blå…

Hekleveiledning til Bestemor- eller Oldemorsruter

finner du her…

Og hvordan du kan hekle dem sammen

kan du lese om her

 jeg skal bare hekle

ei rute til…..

2 thoughts on “Bare ei til…

  1. Fniser litt til furtesauene dine. Skulle da bare mangle at du ikke skal få hekle noen ruter til bestemor. Sauene kan bare furte så mye de vil, men de bør passe seg for ulven.

Legg igjen en kommentar

