Valgets Kval Ovenfra og Ned

Å strikke Ovenfra og Ned

Hva er det som er så bra med det ?

sett rent bort fra at det er artig selvfølgelig

Det aller beste er Selvfølgelig at Man enkelt kan Prøve

plagget på seg underveis, og dermed justere

lengen på ermer og bole slik at de passer helt perfekt

dessuten er det veldig greit å tilpasse fargene

når man strikker med Kauni Effekgarn for eksempel

slik som her, når jeg er ferdig er med sinnasaubolen

og skulle til med ermene, da kunne jeg bare nøste av litt

helt til riktig fargeskift i min stripestrikk

Men  Nu når det andre ermet straks skal strikkes ned

da vet jeg sannelig ei om jeg får fred for garnnøstet med

hovedfargen rommer ikke fler av den jeg egentlig skulle ha

så da er valgets kval om jeg skal: unnskyld uttrykket; drite i det

og bare fortsette å strikke med det garnet jeg har igjen

så får det bli som det blir, eller om jeg skal anskaffe meg et

nøste til, slik at jeg får nøstet av til riktig og korrekt fargeskift

hmmm, -Må visst tenke litt på det….

P.S. syns du bildene mine var litt rare, er det bare

fordi jeg har lekt meg litt med redigeringen

Legg igjen en kommentar

