inspirasjoner

Hva  er det hun driver med nå ?

Drev hun ikke å strikket på

den sinnasaujakka kanskje?

Og jo, -det gjør hun nemlig og

og den vokser da sakte om senn

snart skal den også få ermer på

men se her så deilig dette er

dettte hekleriet er faktisk lørdagsgodteriet mitt

som jeg har spart på pittelitt

slik at jeg kan kose meg noen småstunder

utover i hele denne uka

stikk i strid med ungenes lørdagsgodteri

som vi formaner om det stikk motsatte

ikke småspise godiser midt i uka

med unntak av i kveld da selvfølgelig

uansett var det jeg gjerne ville si at det finnes så mange

uendelig flotte inspirasjoner der ute i blogglandia

for eksempel hvis man bare tar seg litt tid

til å surfe litt rundt

Marion f.eks har akkurat drevet og strikket rilleluer

Hun deler oppskrifta si raust

Mimouna strikker Ravelrykrager av restegarn

usedvanlig snedig og hendig vil jeg si

ellers er det jo fantastisk mange andre

som også driver med herlige inspirasjoner

som man mer enn gjerne kan boltre seg i

la seg inspirere og gjøre som man vil

det er nemlig håndstrikkerens privilegium

Selv lar jeg meg svært ofte inspirere av Kunder

som enten har strikket eller har tenkt å strikke noe

det er nesten på grensen til plagsomt når man driver en garnbutikk

tenk deg at du vil strikke alt som alle andre skal strikke hele tiden

da får du jo faktisk aldri tid til å strikke det du egentlig vil

haha -den var vel dyp eller hva ??

vel vel nå skal jeg visst ta kveld

så skal du få se en annen dag

hvordan dette godteriet mitt

har gjort sin endelikt

og i mellomtiden kan du bare få lov til å

spekulere litt med unntak av deg som inspirerte meg

One thought on “inspirasjoner

  1. «tenk deg at du vil strikke alt som alle andre skal strikke hele tiden

    da får du jo faktisk aldri tid til å strikke det du egentlig vil» Kloke ord.

    Det er derfor man EGENTLIG ikke bør lese strikkeblogger men gjør det hele tiden likevel. 🙂

Legg igjen en kommentar

