Sinnasauer For Amnesty

Kjøp en Sinnasau for Amnesty

du også da !!!

det er dagens ut- og oppfordring

på TVaksjonenes innsamling-

-sSøndag

twittervenn og strikkeblogger @pinneguri

har designet Sinnasaujakka og selger oppskrifta si

på Ravelry klar for nedlasting

Veldig enkelt og Genialt vil jeg si

Hun har faktisk også greid å friste så mange strikkere

til å strikke den at hun i forbindelse med årets TV-Aksjon

har besluttet å gi en hel, pen og ren pengesum til Amnesty Internasjonal

HIPP HURRA for sinnasauen som selger så knakende bra !!!

-og for pinneguri som deler så raust av sinnasaujakka!

 

«Sånt Lika Vi» og strikker i veg

jeg har nemlig kjøpt med en sinnasau jeg

og er allerede godt i gang med flere Kaunifarger

som mer eller mindre matcher

En riktig Glad og Energisk Sinnasau

strikker jeg veldig sinna er den

på de riktige tingene

Så Det Så

kjøp deg en du og

og strikk deg en skikkelig #sinnasau

det er nemlig dem som gjelder nå så det så !!!

her kan du foressten se noen flere

sinnasaustrikkere:

Ullfori

FrkSnuppsBlogg

Fidus Fanteri

Berits Lille Hobbykrok

Vibekes Lille Ullne

Meisebo

 

så hva venter du på

egentlig???

2 thoughts on “Sinnasauer For Amnesty

  1. Fantastisk – Jeg ønsker også meg en Sinnasaujakke! Men hva skal jeg gjøre med de prosjektene jeg allerede har pågående. Eller hva med alle de prosjektene som allerede ligger i strikkekøen min…

    Skit i det – Av og til må man bare følge impulsene – Må bestille – bare må bestille.. 🙂

    • He he…
      Godt å se at man er flere.
      Av og til bare MÅ man strikke noe annet enn det man holder på med eller fornuftsmessig kanskje burde.
      Artig at du også ble fristet.
      Så gleder jeg meg til å se sinnasaujakka di:-)

Legg igjen en kommentar

