Edel EdelHals

Jeg er beæret og bøyer meg ydmykt i Støvet

for aller første gang i livet har jeg fått noe oppkalt

etter meg: TUsen hJerteLIg  Takk til designeren

Marino Rind som har navngitt den nye Halsen sin

EDELHALS så fin, virkelig fantastisk fin er den

edelhalsen og enkel og deilig og nydelig og fin

tynnt garn 100 masker på pinnestr. 6mm

en rett og en vrang rundt så lenge man vil

og Ja jeg MÅTTE jo selvfølgelig legge opp til en

med Alpaca Silk strikker jeg den

det er min nye veskestrikk

ettersom bolen som til nå

har ligget der så fint

begynner å vokse seg rimelig stor

og derfor må vike plassen sin

til denne nye lille fine her

som jeg gleder meg enormt til

ferdigstrikket er

nok engang takke for æren jeg vil

til Marion som har brukt lamull i sin

jeg vaklet enstund mellom lamull og silkemerino

før jeg til slutt endte med å velge alpakkasilken

3 thoughts on “Edel EdelHals

Legg igjen en kommentar

