Fra DortheGenser til Hexeri

Blir nok ingen DortheGenser av dette

Godt jeg Har Strikkehjelpen som snart er ferdig med en…

Ikke har jeg lest oppskriften skikkelig

Ikke har jeg lagt opp 80 masker heller

80 masker på pinnestr. 7 eller 8 mm

blir nemlig ganske så vidt

dessuten synes jeg helt personlig på en måte at det er

en smule kjedelig å strikke rett frem og tilbake

av en eller annen merkelig grunn

for det er slett ikke kjedelig å strikke

rett rundt og rundt

Ganske Pussig

hvordan psyken til stadighet spiller oss puss

men deilig blir det

deilig deilig deilig

en ekte HEXEgenser for slemme jenter

bare vente å se til jeg rekker

å strikke litt mer

akkurat nu har jeg nemlig noe hekseri jeg skulle hatt

gjort godt søndagsnatt

Legg igjen en kommentar

