Nå kommer HEXA !!!

Nå kommer a HEXA !!!

helt sant og jeg er allerede

sterkt forhekset, merkelig ikke sant ?

ettersom jeg selv faktisk er som ei heks å regne

hadde jeg levd den gangen de brente hekser på bål

ville jeg vært død nå haha…  helt sant

jeg vet det jeg vet det jeg vet det

da ungene var små var de nemlig så

fortrolig med at de hadde

ei ega heks til mor at de slett ikke var redd

for troll og busemenn som i skap og under

senger bor, for de visste utmerket godt at

ingen av de skumle på noe vis turde nærme

seg huset der heksemor bor

slik er det med den saken og nok om det for det du nå skal få se

er noe av det vidunderligste garn jeg noen gang har strikket med

og det er helt sant uten overdrivelse av noe slag

tør du prøve garanterer jeg at du blir like forhekset som meg

HEXA er det aller nyeste garnet fra Du Store Alpakka

og jeg fikk det inn i butikken som en forsmak på høstens

nye garnkolleksjon med tilhørende oppskrifttshefte til

I DAG, ja I Dag ! har derfor ikke rukket så mye mer

HEXA leveres i 50 g nøster i naturfargene

fra hvitt til sort og består av 100 % ren alpakka

garnet er rundstrikket eller heklet som en supermyk snor

så lett og luftig at du nesten ikke kan fatte at det går an

Med 100 meter pr. nøste kommer du også ganske langt

når veiledende strikkepinner er 7 mm

og gir en strikkefasthet på 15 masker pr. 10 cm.

og JA, jeg innrømmer gladelig at jeg er solgt

alt jeg har hatt i fingrene til nå har jeg lagt bort

til fordel for dette fantastisk deilige alpakkagarnet

bare vent

og følg med

så skal du få se

3 thoughts on “Nå kommer HEXA !!!

  1. Vil så gjerne ha maseantall, jeg skal strikke en lue til dame:-)
    Pinne str og ant masker???
    Kan du hjelpe meg

    Mvh

    Grete

Legg igjen en kommentar

