#heklekjøret

#heklekjøret har virkelig gledelig tatt av

PASS DEG GITT
LETT Å BLI BITT

heng deg på du og med

@hekledamer på Twitter

eller og #heklekjøret her

selv er jeg på tur og stenger derfor butikken

noen dager slik at gutta boys får seg en liten

ferie før skoledagen atter starter

om alt går vel og bra er jeg tilbake

torsdag den 08.08.12 til vanlig tid

blir det anledning og passer seg slik

er det mulig at

  edelirosa blogger et par innlegg

Ellers ser heklingen min ut slik

utover golvet så salig de ligger

må jo passe på at rutene blir riktig

sammenheklet og hvis alt stemmer

i praksis slik det ser ut i hodet mitt

er nå faktisk 1/16 av rutene heklet sammen

på denne måte slik Ugla så flott beskriver

ellers ligger det flere sammenheklingslenker her

hvis du heller vil velge en annen måte å gjøre det på

eller og; sy dem sammen er jo også en mulighet

da legger jeg rutene rette mot rette og fører

nål og garn frem og tilbake med fine sting

igjennom kantmaskene slik

har du foressten bruk for å hekle et enkelt

hexagon finner du også den beskrivelsen her…

så tror jeg jammen jeg har fått spredt litt nyttig informasjon

slik at du ikke skal bli helt «gjørråslaus» mens jeg borte er

nå går det foressten i sprengpakking her

med garn og pinner og heklenåler

i bøtter og kurver og spann

skulle nesten tro jeg ikke hadde tenkt

å komme meg hjem igjen

og i et eget strikkerom i håndveska mi

bor det faktisk også et strikkeri

bare så det ikke blir glemt

at det er strikker jeg egentlig er

så får vi se da hvor mye jeg får tid

til å strikke og hekle fordi jeg jo egentlig

bare skal være sjåfør og kjøre masse bil

One thought on “#heklekjøret

  1. Håper ikke du gikk tom for garn på turen – jeg tar iallfall med meg dobbelt så mye som jeg trenger. Dessuten handler jeg gjerne noe nytt underveis også. Skal si du har svingt heklenålen de siste ukene. Ha en riktig god helg!

Legg igjen en kommentar

