Ha Ha Miniteppe

heklingen min går ikke fort nok

jeg burde ha heklet 28 ruter nå

her er det bare 11 å sette sammen

men sjekk hva som skjer når man pusler dem ihop

nesten som puslespill som kan varieres i det uendelige

etter hvilke farger og ruter man velger

å legge ved siden av hverandre

HA HA MINITEPPE DETTE DA

men fint synes jeg selv med Kauni EI

jeg hekler fra to nøster med ulike fargeskift

alpakkastabelen på stua har da visst

heller ikke vokst nevneverdig siste døgn

rett og slett ingenting

21 ruter tror jeg det er

skulle jo vært 28 i dag da

egentlig

så man kan vel si

et jeg ligger en smule på etterskudd

men mitt hekleri

men stadig optimist

i løpet av juli måned SKAL jeg komme i mål

med et gjennomsnitt på 2 pr. dag pluss minus et par

slik at alt går i hop til det prosjektet jeg vil

som jeg enda ikke vet helt hva er

P.S. Skikkelig Nedtur etter Fintelling

det er jo bare 18 jo…

ja ja

ha ha

miniteppe

Legg igjen en kommentar

