led meg ikke

Led meg ikke inn i en ny strikkefristelse
Før jeg har rukket å ferdigstille
Noe av det jeg holder på med

Gi meg kraft og mot
Til å stå imot

Nå er Nemlig Mariusfargene ankommet

og innkommet

i Sterk fra Du Store Alpakka

Bare såvidt jeg greide å La nøstene

ligge igjen i butikken i dag

Strømper i Sterk

med Mari

usmønster

krible krible i fingre

friste frister å strikke

Andre nye Farger er også på Plass

Tynn Alpakka

Friste Friste

har veldig lyst til å strikke

enda har jeg greid å holde stand

ligger på disken og frister

den som fristes kan

har også fryktelig lyst til å strikke med dette

de firkantede rosentrepinnene

CUBICS har jeg nemlig ikke selv rukket

å teste ut men det er mange som skryter

og vil ha bare dem lekre er de iallefall

Men tro nå ikke det stopper med fristelser her

sjekk disse da Sterk og Hverdags

i skjønn fargeharmoni

nye farger her og nå er det bare

såvidt jeg greier å holde meg

og enda mer, HOLD DEG FAST!

garnprøver og fargekart fra Holst Garn

så lekkert som bare det

spørsmålet nå er om dere

er villig til å betale litt mer

for å få kjøpt garnet her

i stedet for å bestille det direkte

fra  leverandøren selv

tar gjerne imot

tilbakemelding på det

ettersom vi ikke kan greie å matche

den prisen de selger det for selv

fortsatt står jeg standhaftig imot

alle disse fristelser som byr seg frem

så deilig der de ligger

jeg har nemlig bestemt meg

for å ferdigstille minst

to prosjekt

før jeg begynner

på et nytt

På den måten MÅ

haugen med uferdige strikkerier

gradvis minke

noen som tror på at jeg greier det ????

GOD HELG 🙂

4 thoughts on “led meg ikke

  1. Ååååh…

    Jeg er nok lettledet tror jeg. Når det gjelder garnfristelser i alle fall. Men NOEN laster må vi jo få lov til å ha. 😉

    God sommer!

  2. Oioioi for en motstandskraft!
    «Led meg ikke ut i strikkefristelse». Jeg trenger slett ingen ledelse – Jeg løper nemlig helt frivillig selv – i høyt tempo til og med. Og det er sier ikke lite, for jeg liker vanligvis ikke å jogge engang… For noen flotte garnnøster og lekre farger! Skjønner ikke at du klarte å stå i mot – flink du :-))

Legg igjen en kommentar

